Slow teaching, az érzelmi alapú oktatás

Slow reading, slow parenting, slow teaching. Miközben egyre pörg?sebb napokat élünk, másfel?l, a lassú, odafigyel?, min?ségi id?n alapuló gyereknevelést vagy olvasást hangsúlyozzák.

Miért ne jelenhetne meg ez a szemlélet az oktatásban is? Különösképpen akkor, amikor a rendhagyó igék magolása és a kovalens kötés megértése közben kevés szó esik a diákok érzelmi világáról. Látszólag úgy t?nhet, hogy a Z- és az Alfa-generáció nem igényli a lelkizést, de már néhány alkalom elég ahhoz, hogy ezt a téves feltevést megdöntsük.

Olyan ötleteket és módszereket mutatok be az el?adásban, amelyekkel jól fejleszthet? a tanulók érzelmi intelligenciája, megtalálhatják kreatív énjüket és igény esetén akár ventillálhatnak is.

Powered by Khore by Showthemes
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial